Anunț publicare procedură achiziție

“PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!”
Digitalizarea societatii CASA DOBRO SRL prin achizitia de active specifice

25.11.2022

Societatea CASA DOBRO SRL, în calitate de Beneficiar, implementează proiectul “Digitalizarea societatii AM DRAGAN SRL prin achizitia de active specifice”, în cadrul Investitiei I3. Scheme de ajutor pentru sectorul privat, Masura 1. Schema de minimis si schema de ajutor de stat in contextul digitalizarii IMM-urilor, Digitalizarea IMM-urilor- grant de pana la 100.000 euro pe intreprindere care sa sprijine IMM-urile in adoptarea tehnologiilor digitale prin Planul National de Redresare si Rezilienta, Pilonul III. Cresterea inteligenta, sustenabila si favorabila incluziunii, inclusiv coeziune economica, locuri de munca, productivitate, competitivitate, cercetare. Dezvoltare si inovare, precum si o piata interna functionala, cu intreprinderi mici si mijlocii (IMM-uri) puternice.

Prin prezentul anunt va transmitem ca suntem in cautare de furnizori pentru achizitia serviciilor de consiliere, anuntul de demarare achizitie private directe cu denumirea “Achiztia de servicii de consiliere in cadrul societatii CASA DOBRO SRL” in care este prezentat un singur lot dupa cum urmeaza:

Lot 1: Achizitia de servicii de consiliere/ analiza pentru identificarea solutiilor tehnice -1 buc, valoare estimata contract fara TVA: 15,490.32 lei

Detalii privind serviciile de consiliere / analiza pentru identificarea solutiilor tehnice regasiti mai jos:

a) Identificarea eligibilitatii in cadrul Programului
b) Intocmire lista de investitii
c) Pregatire in vederea obtinerea finantarii:

  • Intocmirea Cererii de finantare
  • Intocmirea Planului de afaceri
  • Intocmirea proiectiilor financiare
  • Intocmirea documentelor anexe (declaratii, atasamente, anexe etc)
  • Depunerea documentatiei in format electronic in aplicatiile de inscriere ale Finantatorului
  • Formularea raspunsurilor pentru solicitarile de clarificari din partea Finantatorului
  • Indrumare privind semnarea contractului de finantare

d) Indrumare privind organizarea procedurilor de achizitie:

  • Indrumare privind procedura de achizitie pentru elementele de cost aprobate, pe baza legislatiei in vigoare

e) Asistenta Beneficiarului in vederea intocmirii documentatiilor de plata/decont
f) Asistenta Beneficiarului in vederea intocmirii rapoartelor de progres si a celui final
g) Formularea raspunsurilor pentru solicitarile de clarificari din partea Finantatorului

Propunerea de oferte pot fi transmise in perioada 25.11.2022-28.11.2022 pe adresa de email casadobro@gmail.com.

Date de contact beneficiar:
Adresa: Municipiul Baia Mare, strada Garii, nr.10, ap.34, judet Maramures
Reprezentant legal : DOBROVOLSCHI CATALIN
Telefon : 0740661150
Email: casadobro@gmail.com

„Conținutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României”

“PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – UrmătoareaGenerațieUE”

https://mfe.gov.ro/pnrr/

https://www.facebook.com/PNRROficial